FANDOM

[[file:[img]http://i46.tinypic.com/k9u1w.jpg[/img]|250px]]
The Doctor
Also Known As: Doktor Kim
Species: Zaman Lordu
Home Planet: Galiffrey
Appearances: İnsansı
Actor: Matt Smith

11.Doctor Son Zaman Lordu olan Doctor'un 11.yüzüdür. Kendisinden önceki diğer Doktorlar gibi insan ırkına duyguları yüzünden bağlılığı vardır ve insanları ve evreni onu yoketmek isteyen uzaylılara karşı savunmasını üstlenir.

Biyografisi:

Habercileri:

Next Doctor(Sonraki Doktor) bölümünde Doctor'un 11.yüzünün Jackson Lake olacağı düşünülmüştür.Fakat yine aynı bölümün sonralarına doğru 10.Doctor Cybermen'lerin Jackson Lake'i sildiklerini ve onu Doctor olduğuna inandırdıklarını ortaya çıkarmıştır.

Sonraki bölüm Planet Of Dead'de(Ölüm Gezegeni) iki farklı Güneşten kaynaklanan pşisik bir güce sahip Carmen Doctor'a şarkısı'nınyakında biteceğini söylemiştir.Böylece Doctor Who'da iki bölümde 11.Doctor'un gelişi haber verilmiştir.

Rejenerasyonu:

10.Doctor End Of Time bölümünde Wilfred'i kurtarmak için Vinvocci camından radyasyonu kendisi emdikten sonra yenilenmeden önce için TARDİS'e gelmiştir.Doctor'un rejenerasyonu sırasında büyük bir enerji açığa çıkar ve TARDİS hasar görür.TARDİS Dünya'ya düşerken 11.Doctor daha yeni rejenerasyondan çıkmıştır.Ve TARDİS onu Dünya'ya götürmektedir.

TARDİS 1996 yılında İngiltere'nin Leadwort'a Amelia Pond adında küçük bir İskoç kızının evinin bahçesine düşer.Amy Pond'un yatak odasına gizemli bir çatlak vardır.Doctor bu çatlağın ne olduğunu anlamaya çalışırken TARDİS'in Cloister Çanı çalmaya başlar.Doctor hızla aşağıya iner ve tehlikenin geçmesi için TARDİS'le bir tur atması gerektiğini iki dakika sonra geri döneceğini Amelia'ya söyler.Fakat Doctor zamanları karıştırır ve 20 yıl sonra geri döner.Doctor Amy'i bulduğunda aslında bu çatlağın öteki tarafında bir Atraxi hapishanesi olduğunu ve hapishaneden Mahkum Sıfır adında bir mahkum çatlağın bu tarafına kaçtığını söyler.Atraxi'ler Mahkum Sıfır'ın kendilerine teslim olmazsa Dünya'nın yokedileceğini söyler.Zor'da olsa Doctor Atraxiler'e Mahkum Sıfır'ı teslim eder.Ama sonra Atraxiler'i Dünya'ya geri çağırır.Üstündeki 10.Doctor'a ait kıyafetlerden kurtulur.Ve Atraxiler'e bu Dünya'nın korunduğunu bir daha buraya gelmemelerini söyler.

Kişilik:Edit

Doctor’un 11.enkarnasyonu Eleventh Hour(11.saat) bölümünde gördüğümüz gibi enerjik,canlı ve atılgandır ve ondan önceki’nin aksine bu Doctor uzaylılara biraz daha yabancıdır.Olumsuz olaylara daha olumlu ve pozitif bir bakış açısıyla bakar ve pozitif düşünür.11.Doktor kendisiden öncekiler gibi yoldaşlarını sevmektedir.

11.Doctor bir problemi nasıl çözüleceğini düşünürken bir şey onun dikkatini dağıtırsa sinirlenirdi.Flesh and Stone (Et ve Taş) bölümünde Doctor düşünürken Amy konuşunca Doctor ona ‘’Sus.Ölüyorlar’’demiştir.Hatta onun bu sözüne River’da katılmıştır.

11.Doctor’da tıpkı 2.enkarnasyonu gibi çocuksu bir pervasızlığı vardı.Fakat daima 11.Doctor’un yaptığı işlerin arkasında bir düzen vardır.11.Doctor zaman zaman övünür ve bazen kendini beğenmiş gözükürdü.Doctor’un bu kendini beğenmişlik yanını God Of Complex(Tanrı Kompleksi) bölümünde Amy’de söylemiştir.

11.Doctor panik olduğu zaman yüksek sesle düşünür ve bazı kelimeleri söylerken vurgu yapar.11.Doctor’un her durumda bir planı olur fakat bu planı uygulamak için çevresindekilerin kendisine inanmasını ve güvenmesini bekler.

Doctor bu rejenerasyonu bir çocuk gibidir.Nazik ve çocuksudur.Eleventh Hour(11.saat) bölümünde çocuk Amelia bu Doctor’u komik bulmuş ve sevmiştir.11.Doctor bir çocuğu üzgün veya korkmuş gördüğünde buna dayanamaz ve ona yardım ederdi.Bunu Beast Below(Aşağıdaki Canavar),Hungry Earth(Aç Dünya)/Cold Blood(Soğuk Kan),Night Terrors(Gece Terörleri) bölümlerinde göstermiştir.

11.Doctor yavaş anlayan insanların etrafında olmasını sevmez.11.Doctor zaman zaman Amy’nin yanında kibirli davranmıştır.Time Of Angels(Zamanın Melekleri) bölümünde ‘’Zaman benim patronum değil’’ demiştir.

11.Doctor olağanüstü bir planı olunca kendini över ve kendini tebrik eder.Victory Of Daleks(Daleklerin Zaferi) bölümünde 11.Doctor bir Daleğe yaratılıştaki en kötü şey olduğunu söylemiş ve onun doğasını ortaya çıkarmak için ona saldırmıştır.

11.Doctor 1.Doctor gibi duygularını gizleme düşkünü değildi.11.Doctor’un hoşgörü sınırına ulaşıldığında zaman zaman Doctor öfkelenmiştir.11.Doctor 10.Doktor gibi romantik durumlarda iyi değildir.Amy ve River onu öptüğünde beceriksiz bir şekilde tepki vermiştir.

11.Doctor TARDİS’e ‘’Sexy(Seksi)’’ diye seslenmektedir.11.Doctor 9. Ve 10.Doctor gibi Son Büyük Zaman Savaşında yaptıklarından dolayı suçluluk duymaz.Savaştan sadece ‘’Kötü bir gündü’’ diye bahseder.11.Doctor Hungry Earth(Aç Dünya) bölümünde Alaya’yı sorgularken hala türünün sonuncusu olmanın yalnızlığını hissettiğini göstermiştir.

11.Doctor Let’s Kill Hitler bölümünde Rose,Martha ve Donna’nın hologramlarını görünce suçluluk duymuştur.Fakat yine aynı bölümde en çok Donna için suçluluk duyduğunu belirtmiştir.

Görünüşü:Edit

Doctor’un bu rejenerasyonu biraz uzun saçlı olduğundan ilk başlarda Doctor kendini kız sanmıştı.Daha sonra Adem elması olduğunu anlamıştır.Doctor rejenerasyon geçirdikten sonra önceki rejenerasyonu gibi bu sefer’de saçlarının kızıl olmamasından şikayet etmiştir.11.Doctor’un TARDİS’in komik bulduğu küçük bir çenesi ve yeşil gözleri vardır.Doctor ilk başlarda burnuna dokununca ‘’Daha kötüsü’de olmuştu’’ demiştir.11.Doctor Rebel Flesh bölümünde yeni bir ayakkabı isterken o ayak uzunluğunun 10 olduğunu söylemiştir.

Kıyafetleri:Edit

11.Doctor 3.Doctor ve 8.Doctor gibi kıyafetlerini hastane’nin personel giyim odasından çalmıştır.Kıyafetinin dirseğinde yamalar vardır,kırmızı bir papyon,bir gömlek,bir altın kol saati,düz kahverengi tüvit bir ceket,lacivert bir pantolon ve siyah botlar giyiyordu.

11.Doctor bu kıyafetleri Kraliyet Leadworth Hastanesinden çaldı ve tahminen daha sonraları giydikleri bu kıyafetlerin benzerlerini TARDİS gardırobundan aldı.

Also on FANDOM

Random Wiki