FANDOM

Dördüncü Doktor "Planet of Spiders" macerasında 3.Doktor'un ölmesinden sonra yeniden canlanmasından "Logopolis" macerasında ölmesine kadar yaşamış olan ve aynı zamanda en uzun Doktor ünvanını taşıyan (tam 7 sezon) Doktordur.Tom Baker tarafından canlandırılmıştır.

Giyimi

Şapkası,ceketi ve uzun atkısı ile çok farklı bir görünümü vardı.Önceki hayatlarındaki resmi giyinmesi yoktu.Hatta bu diğer Doktorlar'ın da serbest desenli giyinmesinin başlangıcıydı.

K9

K9,4.Doktor'un robot-köpek yolcusuydu.Ona yardım etmek üzere bulunmaktaydı.Sarah Jane Smith tarafından tasarlanmıştı.

Jelly Baby

Jelly Baby,Dördüncü Doktor'un çoğunlukla yediği veya da ikram ettiği ayıcıklı şekerlerdir.Bundan sonra Televizyon Filminde 7.Doktor'un Jelly Baby yediğini,filmin ilerleyen dakikalarında 8.Doktor'un da polis memuruna ikram ettiği görülmüştür.

Yeniden Canlanması

Yeniden Canlanması,giyimi gibi geçmiş doktorlardan farklıydı.Çünkü kendisi ölmeden vücut değiştirmişti.(1.Doktor az bir süreliğine de olsa yeniden canlanmadan önce ölmüştü,2.Doktor'un yeniden canlanması görülmemişti.3.Doktor'un ise yeniden canlanmasından önce bir süre ölü kalmış ve bir Zaman Lordu onun yeniden canlanacağını söyledikten sonra canlanmıştır) Yeniden canlanması sırasında vücudu beyaz bir kalıp gibi dönüşüp sonradan 5.Doktor'un bedenine geçmiştir.

Gülümsemesi

4.Doktor'un en çok bilinen yanı ise gülümsemesiydi.Her zaman insana moral veren gülümsemesi yine önceki doktorlardan farklıydı.

Dördüncü Doktor,aynı zamanda Amerikan şovları olan "Family Guy","The Simpsons" ve "Robot Chicken"da gözükmüştür.

Also on FANDOM

Random Wiki