FANDOM

Gıda makinası, TARDIS'lerde sunulan, besinlerin besleyici ve tat değerlerini kopyalayan yiyecek kalıpları yapmak için tasarlanmış bir araçtı.

Gıda makinasında aynı zamanda, makina tarafından üretilmediğinden bittikçe tazelenmesi gereken, su ve sütde bulunur.

Gıda makinasının yanında, ne tür besinleri yaratabileceğiyle ilgili kodları içeren bir kitapçık gelir.

Makinalar bir süre sonra işe yaramaz hale geldiler ve konsol odasına oldukça uzak olan mutfaklarla yenilendiler.

Gıda makinası, ilk bakışta peynir yada tofuya benzeyen ama yendiğinde makina neye programlandıysa o besin gibi tadı olan, alüminyum folyo kaplı kalıplar dağıttı.

Vicki Pallister makinanın kahverengi sosa benzer bir tat üretebilmesi için uzun süre uğraştı.

Jo Grant, TARDIS'e bir Küçük Servis Robot'u (Micro Service Robot) getirdiğinde, robot kendisini bilgisayara bağladı ve reklamlar aktarmaya başladı. Bu reklamlardan biri makinanın üzerinde reklamlar yazan bir tost üretmesini sağladı.

Ace, gıda makinasının gerçek besin üretmesi sağladı.

Daha sonra, Onuncu Doktor yıllardır kullanılmayan makinayı tamir etmeye kalktı. Makinanın iğrenç karışım tatlarıyla dolu haplar vermesiyle, başarısız oldu. Daha sonra makinayı Glutonoid'i, ona öldürücü bir karışım, vererek öldürmekte kullandı.

Yedinci Doktor, bazen geleneksel yollarla yemek yaptı. Aynı zamanda TARDIS'de içinde süt ve büyük olasılıkla başka tüketilecek maddeler olan bir buzdolabı vardı.

Also on FANDOM

Random Wiki