FANDOM

Melody Pond daha sonra River Song, TARDIS'te tasarlanmış bu nedenle Zaman Girdabına maruz kalmış Zaman Lordu DNA'sına sahip insandır. Daha sonra arkeolojist ve mahküm katildir.

Amy Pond ve Rory Williams'ın kızı. Melody, Doktor ile biraz yakın ve romantik bir ilişki yaşamıştır ve bu sebepten ötürü Doktorun gerçek adını bilen birkaç kişiden biridir. 51. yüzyılda arkeoloji doktoru ve daha sonra arkeoloji profesörüdür. Melanie Bush ve Charley Pollard gibi Doktorla zaman çizgisi senkronize olmayan ender yardımcılara bir örnektir.

BIYOGRAFI

DOĞUMU

Annesi Amy Pond kaçırıldıktan sonra "Şeytanların Kaçısı" asteroidinde doğmuştur. Doğumundan kısa bir süre sonra, Melody, Dublorü ile değiştirildi. Ve Doktora karşı silah olarak kullanmak için Madame Kovarian tarafıdan Amy'den alındı. Bu amaç için seçilme sebebi ise Zaman Girdabındaki TARDIS'te tasarlandığı için Zaman Lordu DNA'sı izleri taşıyor olmasıydı. Bu olay Gallifreydeki Katışıksız Geçitinden nesiller boyunca etkilenen Zaman Lordlarının insanüstü evrimine benzer. Kovarianın bilim adamları bu özellikleri ön plana çıkarmak için deneyler yapmışlardır. Onun Zaman Lordu benzeri özellikleri ve yetenekleri geniş ölçüde arttırıldı ancak tam kapasitesi halen bilinmiyor.

GENÇLİK YILLARI

KÜÇÜK KIZ (ASTRONOT KIYAFETİ)

Çocukken, Melody bir noktada Madame Kovarianın bakımına ve Silence'ın beynini yıkamasına terkedilmiştir. Doktoru öldürmek için silah haline getirilmiştir.

Bilinmeyen bir zaman akışında, küçük Melody, 1969 yılında Amerikada bir yetimhanede (Amy ile fotoğrafları orada kaldı.) daha sonra Floridada bir depoda tutuldu. Uzaylı yaşam destek üniteleri ile geliştirilmiş bir Apollo astronot kıyafetine yerleştirdiler. Elbiseyi yardım etmesi için Oval Ofisteki, Başkan Nixonu direkt aramak için kullandı. Bu olay annesini korkutup, siperliğinden vurulmasına kadar ki zamana kadar Doktorla olan ilk fiziksel temasıdır. (Bebekken, Dublorü ile karşılaştı.) Daha sonra yetimhaneye geri döndü ve Amy'den yardım istemeye çalıştı. Ancak, Silence geldikten sonra bilinmeyen bir nedenden dolayı kıyafetten çıktı ve kaçtı.

İLK REJENERASYON

{C}Altı ay sonra, New York şehrinde, ölümcül bir hastalıktan kıvranırken rejenerasyon geçirdi. Daha sonra, yeni enkarnasyonuna küçük bir çocuk olarak devam ettiğini söyledi. 1990'ların başında, bir genç kız olarak bilmediğimiz şartlar altında İngiltereye gitti. Ailesi, Amy Pond ve Rory Williams'ın genç hallerini buldu ve arkadaş oldu. "Mels" takma adıyla, onlarla yakın arkadaş oldu ve birbirlerine karşı duydukları sevginin farkına varmalarına yardımcı oldu. Bu periyotta, nerede yada kiminle yaşadığı bilinmiyor. Mels, düşüncesizce tahrip edici kriminal davranış patlamalarından dolayı kendini sürekli belanın içinde buldu. Amelia'nın Pejmurde Doktoru saplantı haline gelmişti, onunla evlenmek istiyordu ve tarihi felaketleri onun suçu olduğunu çünkü olaylara karışmadığını iddia ediyordu. Tüm bunların sayesinde, Amy ve Rorynin kendi ailesi olduğunun farkındaydı ve Doktoru kesinlikle öldürme amacındaydı.

DOKTORLA BİRLİKTE YAŞADIKLARI MACERALAR

YAZILACAKTIR...

Also on FANDOM

Random Wiki