FANDOM

Soğan şeklindeki gri kafaysıyla, ağızsız yüzüyle Silence(Sessizlik) insansı bir türdür. Elleri soğan şeklinde bir merkezi parmak ile, 4 uzun parmaktan oluşmaktadır. Kafatasında derin girintiler gibi duran küçük gözlere sahiptirler. Gözleri göz akından yoksun kapkaradır. Tıkırtı gibi, hırıltıya benzer, gırtlaksı bir sesle yavaş konuşurlar. Siyah takım elbise giyer, kravat takarlar. Bu tür Dünya’daki yarasalar gibi tavandan aşağı sarkarak uyur. Bu türün doğru adı ortaya çıkmamıştır.

GÜÇLER VE YETENEKLER

Dünya üzerinde binlerce yıldır gizli kalmış olması mümkün olan bu tür, herhangi biri tarafından görüldüğünde, -hatta bir fotoğraf ya da bir kayıttan olsa bile- ve gören kişi başka bir tarafa baktığında, Silence (Sessizlik) ile ilgili her şeyi anında unutur. Bir kişi Silence(Sessizlik)’e bakarsa, Silence(Sessizlik) ile ilgili daha önce unuttuğu anıları da hatırlar.

Silence(Sessizlik), elinden enerji boşaltımını, geriye biraz kül bırakarak, öldürmek ve insansı varlıkları yok etmek için, kullanabilir.

Onlardan biri Joy’u öldürdüğünde ışıkların titreşmesi, onların bu enerjiyi dışarıdan bir kaynaktan almak zorunda olduğunu ortaya çıkarmıştır.

Enerjiyi emip tekrar boşalttıklarında bir insan yüzünde ağız olması gereken yerde bir delik belirir.

Silence(Sessizlik), ona bakan kişiye, emirler vererek hareketlerini etkileyebilir. Herhangi bir komut, bir insanın aklında hipnotik bir telkin olarak kalmayı sürdürür.

Bu komut o türden bir bireye ya da fotoğrafına bakan birine, Silence(Sessizlik) dışında biri tarafından verilmiş olsa bile hipnotik bir telkin sayılır. Delirmiş insanlar “Silence(Sessizlik)” ten bu şekilde çok fazla komut almıştır.

TARİHİ

Silence in the TARDIS.jpg

TARDIS'teki yansıması.

Silence(Sessizlik) ırkı, ateşin, tekerleğin ve zamanın bulunuşundan beri binlerce yıldır, insan ırkı tarafından fark edilmeden Dünya’da var olmuştur. Hipnotik telkin yetenekleriyle insanlara rehberlik etmişlerdir. Ay’a gitmeye yönlendirmek gibi… Doktor, Amy, Rory ve River için Utah 2011 de casus olan birey, Rory Amy’ye unutturmadan önce, kısaca Amy tarafından fark edilmişti. Başka bir Sessizlik bireyi, 1969’da Beyaz Saray’ı ziyaret etti. Ona hipnotik bir telkin “Doktor’a bilmesi gerekeni ve asla bilmemesi gerekeni söyle.” vermeden önce onun önünde Joy’u öldürdü. Aynı zamanda Sessizlik küçük kızın kaldığı terk edilmiş yetimhanede kalıyordu. Hâlâ kullanılmakta olan yetimhanede düşüncelerle boğuşan adamı kontrol etmek için hipnotik telkinler kullandılar.

Shocker.jpg

Joyu öldürüyor.

Küçük kızın rahatı için büyük ilgi gösterdiler, sağlığı ve güvenliği için onu yaşam destek astronot ünitesinde tuttular. O kadar ilgililerdi ki, astronot ünitesi yerleşik bir silah sistemiyle bile donatılmıştı.

Silence(Sessizlik), Canton’la yetimhanede soruşturma yaparken Amy’yi de kaçırdı. Onu yer altındaki sığınaklarına götürdüler. Ve ona “Sessizliği getir.” dediler.

Doktor, o türün yaralı bireyinin (yakaladıkları bireyin) görüntülerini insanlığın görmesini sağladığında Silence(Sessizlik)’i ağır bir yenilgiye uğrattı. Onlar, birbirine eklenmiş Ay’a iniş görüntülerinin esiri olmuşlardı…

Bu görüntülerde, “Bizi görünce, hepimizi öldürmelisiniz” demişti. Bu görüntü 500 milyon insana gösterildi. Gelecekteki Apollo 11 görüntüsünü gördükleri zaman böyle yapacaklardı. İnsanlar komuta edildikleri gibi bu uzaylı türünü yok etmeye başladılar… Bu tür, bu yüzden Amy’yi esir edip, Doktor’u öldürmeye çalıştılar. Nasılsa, River yaşayan tüm “Silence(Sessizlik)” i öldürdü.

İnsanlar onlara baktığında, hipnotik telkinleri akıllarına sokmaya yeterli vakit olmadan, bu türün komutuna göre, 1969’da Dünya’da Silence(Sessizlik)’i mahkum ettiler.

Also on FANDOM

Random Wiki